۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

سرهنگ قاسم‌پور خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی در تهران

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۶ هزار عدد اقلام لوازم آرایشی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای حامل انواع کالای قاچاق، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر پنجم آذر ماه در هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خاور در محدوده اتوبان جلال آل احمد تهران مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در مراجعه به خودروی باری ابتدا متهمان قصد گمراه کردن مأموران را داشتند که در بررسی بیشتر ۳۶ هزار و ۸۰۰ عدد اقلام لوازم آرایشی بدون بارنامه و فاکتور که به روش‌های غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با تأکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با قاچاق کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تردد خودروهای حمل بار قاچاق در سطح شهر، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5951494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha