۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

پویایی و سرزنده بودن انقلاب از نقش آفرینی بسیجیان است

پویایی و سرزنده بودن انقلاب از نقش آفرینی بسیجیان است

کاشمر- جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: پویایی و سرزنده بودن انقلاب از نقش آفرینی بسیجیان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر افراسیابی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: آحاد مردم که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و دل آنها برای نظام و انقلاب و دین می تپد بسیجی هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: مأموریت بسیج، دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب است و بسیج محور دفاع از انقلاب، نظام، دین و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به یک درخت تنومندی تبدیل شده که میوه‌های پر ثمر آن همه مردم آحاد ایران و دنیا را در بر گرفته است، تأکید کرد: هر فردی که در انتخابات، راهپیمایی‌های مختلف شرکت و خدمتگزار مردم بوده، قطعاً یک بسیجی است.

افراسیابی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ رده بسیج در شهرستان کاشمر داریم، اظهار کرد: همه این بسیجیان تلاش می‌کنند که بتوانند سربازان خوبی برای انقلاب اسلامی و زمینه سازان خوبی برای ظهور صاحب اصلی انقلاب، حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف باشند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در خارج از مرزهای کشور نقش آفرینی می‌کند گفت: تمام اقشار جامعه در بسیج نقش آفرین هستند و در این عرصه حضور دارند به همین دلیل اگر امروز انقلاب سرپا، زنده و پویا است قطعاً بسیجیان نقش آفرینی اصلی را در این صحنه کرده‌اند و چون بسیج زنده است، انقلاب زنده است.

وی با اشاره به اینکه سیلی که امروز مردم مظلوم و استوار غزه بر چهره پلید و خونخوار اسرائیل جنایتکار زده و آنها را ضربه فنی کرده‌اند، رژیم غاصب صهیونیستی هنوز از این ضربه، گیج است، تشریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مجبور شد آتش بس اعلام کند و تبادل اسرا را انجام دهد تا از این گیجی خود خارج شوند.

افراسیابی عنوان کرد: روحیه و توانی برای رژیم غاصب صهیونیستی نمانده است چون این روحیه بسیجی بود که توانست جرأت به نیروهای حماس بدهد که مقاومت و استقامت و پایداری کنند و روی پای خود بایستند و در نهایت دشمن خود را ضربه فنی کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: بسیجی خود را صرف دین، انقلاب، خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و کمک به مردم نیازمند می‌کند.

وی با بیان اینکه افتخار این را داریم که یک بسیجی هستیم و در سازمانی کار می‌کنیم که خادم بسیجیان باشیم اظهار کرد: در ۵ آذر ۱۳۵۸ و در حالی که کمتر از یکسال از پیروزی انقلاب گذشته بود حضرت امام فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را دادند و در کمتر از یکسال دشمن تا بن دندان مسلح و رژیم بعث صدام به انقلاب نوپای اسلامی حمله کرد و این تدبیر امام در تشکیل بسیج، کشور را نجات داد.

مراقب تیرهای دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی باشیم

افراسیابی بیان کرد: اولین افرادی که در جنگ حضور پیدا کردند جوانان و نوجوانان بسیجی بودند و در آمار شهدا نیز به این به وضوح مشخص است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن چون از بسیجیان همیشه شکست خورده است همچنان به دشمنی خود ادامه خواهد داد و دست از دشمنی بر نخواهد داشت و بسیجیان همواره با هوشیاری توطئه‌ها را از بین برده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی همه افراد جامعه را بمباران می‌کند ولی ما به این موارد توجه نداریم در صورتی که اثرات این بمباران بسیار بیشتر از جنگ در فضای حقیقی است، خاطرنشان کرد: باید مراقب تیرهای دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی باشیم.

افراسیابی با تاکید بر اینکه علیرغم تمام مشکلاتی که دشمن وارد کرده باید بتوانیم اثرات توطئه‌های دشمنان را کاهش دهیم و باید تلاش کنیم از جبهه حق دور و جدا نشویم، تصریح کرد: به خیابان آمدن مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی به خیابان‌ها در حمایت از مردم فلسطین به معنای صدور انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات علی یعقوبیان تقدیر و حسین دهقانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر معرفی شد.

کد خبر 5951724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha