۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

مدیرکل راهداری خراسان شمالی:

محور چمن‌بید به جنگل گلستان بازگشایی شد

 محور چمن‌بید به جنگل گلستان بازگشایی شد

بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: محور چمن بید_ جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی که طی سیلاب اخیر خسارت دیده بود با تلاش راهداران خراسان شمالی بازگشایی شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان به طول ۵۰۰ متر به پایان رسید و نصب علائم ایمنی و خط کشی محور نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: برای بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید_ جنگل گلستان ۵۰۰ تن آسفالت و حدود سه میلیارد تومان اعتبار مصرف شده است.

وی با بیان اینکه زیرسازی، هدایت آب‌های سطحی و … محور مذکور به صورت امانی اجرا شده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی احداث دریواسیون در سیل‌بردگی محور چمن بید_ جنگل گلستان توسط تیم راهداری خراسان شمالی اجرا شد.

مشتری به اجرای عملیات راکفیل به طول پنج هزار متر مکعب اشاره کرد و ادامه داد: همچنین دو هزار مترمکعب از نخاله‌های به جا مانده از سیلاب پاکسازی شده و زیر اساس در طول ۴۵۰ متر و به میزان ۵۰۰ مترمکعب اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی حریم‌زنی و پروفیله کردن مسیر را به طول پنج هزار متر برشمرد و تصریح کرد: ۵۰۰ متر مکعب پیکورزنی و دیوار ساحلی واژگون شده توسط سیل در بستر رودخانه و اصلاح مسیل رودخانه از جمله اقدامات دیگر در این محور است.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ راهدار و ۳۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین طی این مدت برای بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید_ جنگل گلستان فعالیت کردند.

کد خبر 5952179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha