۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

مدیرکل راهداری کردستان:

تعداد مسافران در کردستان ۹.۷ درصد افزایش یافت

تعداد مسافران در کردستان ۹.۷ درصد افزایش یافت

سنندج_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: امسال تاکنون تعداد مسافران جابجا شده با ناوگان سواری از مبادی کردستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹.۷ درصد افزایش داشته است.

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال یک میلیون و ۶۶۰ هزار و ۱۴۰ مسافر از طریق مبادی استان کردستان جابجا شده‌اند و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹.۷ درصدی داشته است.

وی افزود: این تعداد مسافر در قالب ۲۹۴ هزار و ۸۷۹ سفر در مبادی استان کردستان جابجا شدند که به لحاظ آمار سفر نیز نسبت به سال قبل ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: ۶۷۹ هزار و ۹۹۰ نفر از مسافران استان در قالب ۱۸۸ هزار و ۶۲۲ سفر از طریق ناوگان سواری جابجا شدند.

حسنی همچنین به مسافران جابجا شده از طریق ناوگان مینی بوس پرداخت و بیان کرد: ۵۳۱ هزار و ۲۷۴ نفر مسافر در قالب ۷۹ هزار و ۲۷۴ سفر نیز از طریق ناوگان مینی بوس جابجا شدند که در زمینه آمار مسافر جابجا شده ۴.۲ درصد و از نظر تعداد سفر ثبت شده ۳۹ درصد رشد داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه ۴۴۸ هزار و ۸۷۶ مسافر نیز در قالب ۲۶ هزار و ۹۸۳ سفر با اتوبوس جابجا شده‌اند، یادآور شد: این طریق نیز از نظر تعداد مسافر یازده درصد رشد و از نظر سفر یک درصد کاهش دارد.

کد خبر 5952224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha