۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

مدیر آموزش و پرورش بهاباد:

۱۳۴ دانش‌آموز بهابادی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۱۳۴ دانش‌آموز بهابادی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

یزد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد گفت: ۱۳۴ دانش آموز دختر بهابادی با سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

علیرضا قطب الدینی در حاشیه آیین بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور به خبرنگار مهر گفت: در اولین مرحله سال تحصیلی جدید با حمایت مسئولان شهرستان، امروز ۱۳۴ دانش آموز دختر با سه دستگاه اتوبوس راهی سرزمین های نور شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد عنوان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی آموزه‌های حماسی و معنوی فراوانی برای نسل امروز جامعه دارد که آن دوران را به روایت بزرگ‌ترها و یا فیلم‌های تلویزیونی می‌شناسند و برقراری اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

قطب الدینی با بیان اینکه یکی از ارزنده‌ترین اقدامات انجام شده، اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور است، تا این نسل هم بدانند که چرا ملت ایران اقتدار امروز خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و لازم است از تمام ظرفیت‌ها برای رونق بخشیدن بیشتر به این برنامه معنوی استفاده شود، افزود: اردوی راهیان نور بهترین، موثرترین و ارزشمندترین اردوی آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش تصریح کرد: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردوست.

وی افزود: این اردو به مدت پنج روز به طول می انجامد و دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه، اروند، تنگه چذابه، سوسنگرد، دزفول و … بازدید می کنند.

کد خبر 5952514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha