۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷

معاون استاندار خوزستان:

«زنجیره تأمین پروتئین» در خوزستان مورد توجه قرار نگرفته است

«زنجیره تأمین پروتئین» در خوزستان مورد توجه قرار نگرفته است

اهواز - معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: زنجیره تأمین پروتئین در استان مورد توجه قرار نگرفته و همین امر باعث شده تا قیمت گوشت در این استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین آغاز رزمایش محرومیت زدایی برای عشایر و دامداران مناطق محروم و صعب‌العبور خوزستان اظهار کرد: اینکه فرهنگ و گفتمان بسیج و جهاد در عرصه خدمت به مردم، به خصوص قشر محروم و عشایر جای تشکر دارد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نکته‌ای که موضوع محرومیت زدایی از جامعه عشایر و دامداران را بیش از پیش مهم می‌کند، این است که در خوزستان، زنجیره تأمین پروتئین به ویژه در بحث گوشت قرمز سال‌ها به صورت محدود وجود دارد که همین امر سبب شده تا شهروندان خوزستانی مبلغی را که برای خرید گوشت قرمز پرداخت می‌کنند در مقایسه با بسیاری از استان‌های دیگر، بیشتر باشد.

وی اضافه کرد: اداره چنین خدماتی، جلوگیری از تلفات دام‌های سبک و سنگین و کمک به افزایش بهره‌وری و تولید قطعاً می‌تواند در تکمیل زنجیره تأمین پروتئین در خوزستان اثرگذار باشد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: امیدوار هستیم در کنار خدماتی که به عشایر ارائه می‌شود، به مساله آموزش هم پرداخته شود تا به جای اینکه اکیپ‌ها مسیرهای صعب‌العبور را برای انجام کار طی کنند، کار را در راستای مردمی سازی خدمات به خود مردم واگذار کنیم که این مساله خود ایجاد اشتغال را به همراه دارد و می‌تواند اثرگذار باشد.

کد خبر 5952674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha