۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

شهردار سنندج تاکید کرد؛

لزوم ارائه مدل‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های فرهنگی سنندج

لزوم ارائه مدل‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های فرهنگی سنندج

سنندج_شهردار سنندج بر لزوم ارائه مدل‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: توجه به پیوست‌های فرهنگی در انجام و اجرای هر برنامه‌ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی ظهر چهارشنبه در نشست با هیأت مدیره و اعضای انجمن قلم اورامان اظهار کرد: تلاش در حوزه حفظ و احیای ارزش‌های فرهنگی اقدام ارزشمندی است که امروز انجمن قلم اورامان در این راستا به صورت ویژه گام بر می‌دارند.

وی از شهر سنندج به عنوان بوستان و زادگاه بزرگان هنر و فرهنگ نام برد و خاطرنشان کرد: سنندج به واسطه همین سرمایه‌های بزرگ و اساتید مطرح هنری و فرهنگی توانسته در پازل فرهنگ و ادب کشور و حتی جهان تأثیرگذار و نام شهر خلاق موسیقی جهان را با افتخار نصیب خود کند.

شهردار سنندج با بیان اینکه این شهر جایگاه بزرگ‌مردانی است که در حوزه هنر و موسیقی و علم و ادب در سطح کشور و جهان حرف برای گفتن دارند، تصریح کرد: توجه به پیوست‌های فرهنگی در انجام و اجرای هر برنامه‌ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رشیدی با تاکید بر اینکه مردم کردستان خدمت زیادی به حفظ و مانایی آداب و رسوم این دیار کرده‌اند، عنوان کرد: سعی کرده‌ایم در اجرای تمام اقدامات عمرانی پیوست‌های فرهنگی را مد نظر قرار دهیم.

وی بر لزوم ارائه مدل‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه شهر سنندج در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: برخلاف آنچه در جامعه تصور می‌شود وظایف و خدمات شهرداری را تنها در فعالیت‌های عمرانی، آسفالت، اجرای تقاطع‌ها و غیره نمی‌بینیم و معتقدیم شهرداری تنها یک سازمان و اداره خدمت‌رسان نبوده و برای خود یک رسالت و مسؤولیت اجتماعی در نظر گرفته‌ایم.

رشیدی تصریح کرد: معتقدیم داشتن پیوست فرهنگی در اجرای پروژه‌های مختلف امری ضروری و به ما در رسیدن به اهداف توسعه‌ای و خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان کمک خواهد کرد.

شهردار سنندج با بیان اینکه در همین راستا توجه به مسائل فرهنگی در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: نگاه اعضای شورای شهر به حوزه فرهنگ ویژه بوده و همین مسئله بستر را برای برگزاری رویدادها و رقم زدن اتفاقات فرهنگی مختلف فراهم کرده است.

کد خبر 5953403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha