۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مطالبات پرستاران مازندران پرداخت می شود

 مطالبات پرستاران مازندران پرداخت می شود

ساری- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تلاش می کنیم تمامی مطالبات جامعه پرستاری تا پایان سال قبل را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی بعدازظهر چهارشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان منختب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان در سالن علامه حسن زاده آملی دانشگاه بر حفظ حقوق مادی و معنوی پرستاران تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و ارتباطات جامعه پرستاری و نظام پرستاری با دانشگاه شد.

غلامی با بیان اینکه مطالبه‌ها باید همراه با احترام به قوانین، موازین اداری و اخلاقی باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، افزود: ما در نظام سلامت مسیر و اهداف مشترک داریم و باید با نگاه خدمت به مردم به دنبال ارتقای سطح سلامت جامعه داشته باشیم و ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم تا از همه گروه‌های شاغل در حوزه سلامت از جمله کارکنان نجیب و پرتلاش پرستاری حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تأخیر ۱۲ ساله اجرای نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد در دولت سیزدهم این مورد اجرایی شد.

وی افزود: عدالت در پرداخت و شفاف سازی در امور مالی از اصول حاکم دانشگاه است و تمامی مسائل مالی به صورت روشن و با محاسبات دقیق بر اساس قوانین و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران را به طور کامل پرداخت کنیم.

در ابتدای این جلسه نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مشکلات و چالش‌های فراروی این قشر از جمله اجرای کامل تعرفه گذاری، قانون بهره وری، شفاف سازی در پرداخت‌ها و پیگیری برخورداری از فوق العاده خاص و … پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ شد.

کد خبر 5953524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha