۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹

استاندار مرکزی:

۶۰ درصد اخبار و اطلاعات در فضای مجازی بازنشر می شود

۶۰ درصد اخبار و اطلاعات در فضای مجازی بازنشر می شود

اراک- استاندار مرکزی گفت: افزون بر ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات پیش از هر بستر دیگری،  در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر چهارشنبه در نشست رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی اظهار کرد: فضای مجازی نامحدود است و نمی‌توان حدس زد تا ۳۰ سال آتی در این فضا چه رویدادهایی حادث می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی گفت: بنا بر فرمایشات معظم له، فضای مجازی انتها ندارد.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی تاکید کرد: سرلوحه تمام ارتباطات اجتماعی رسانه است و این مهم حاکم بر تمام شئونات فرهنگی و اجتماعی است.

مخلص الائمه ادامه داد: چندین سال است که ایمیل برای مکاتبات رسمی مورد استفاده است و باید اذعان داشت افزون بر ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات پیش از هر رسانه دیگری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود.

تولید محتوای فاخر دستور کار ویژه باشد

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در استان مرکزی نیز گفت: در تولید محتوای مناسب کاستی‌های زیادی محسوس است که می‌طلبد تولید محتوای فاخر دستور کار ویژه قرار گیرد.

علی جعفری با بیان اینکه رویداد تولید محتوای بسیج برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود، افزود: محورهای اصلی این رویداد در ۳ زمینه اصلی انیمیشن سازی، بازی موبایلی و نرم افزار موبایلی و محورهای فرعی این رویداد نیز موشن گرافی، طراحی و ویدئو گرافی است.

وی گفت: تیم‌های شرکت کننده در رویداد ملی تولید محتوای بسیج در راستای سناریو سازی در رشته‌های مذکور از اکنون تا ۴۸ ساعت فرصت دارند به صورت استارت آپی در این مرکز حضور داشته باشند و برندگان به رویداد ۷۲ ساعته در سطح کشور معرفی می‌شوند.

کد خبر 5953640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha