۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰

با رای هیات‌های شهرستانی؛

«وحید اسدیان» رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان شد

«وحید اسدیان» رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان شد

سمنان- انتخابات مجمع هیات بدنسازی استان سمنان برگزار و «وحید اسدیان» با کسب بیشترین رای بار دیگر به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات مجمع هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان صبح پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی ایران و جمعی از مسئولان هیأت شهرستانی و ورزشکاران این رشته در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم وحید اسدیان با کسب ۲۳ رأی از ۲۵ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مراسم ضمن اشاره به اقدامات و زیرساخت‌های خوب استان سمنان در بخش بدن سازی، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب دانشگاه‌های استان سمنان پیشنهاد میزبانی چند رویداد در این منطقه داده شده است.

عبدالمهدی نصیرزاده با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشجویان کشور در رشته‌های فیتنس و فیتنس چلنج در بخش خانم‌ها و آقایان در استان سمنان یکی از این رقابت‌ها است، تاکید کرد: امیدواریم زمینه میزبان استان سمنان در این رویداد مهیا شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان همچنین ظرفیت خوبی برای مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور دارد، افزود: میزبانی این رویداد هم برای استان سمنان پیشنهاد شده است.

وحید اسدیان رئیس هیأت بدنسازی استان سمنان نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و ورزشکاران در حوزه مکمل‌ها و داروهای بدنسازی یکی از اولویت‌ها هیأت در استان خواهد بود.

وی همچنین از افزایش نظارت و بازدیدها از باشگاه‌های بدنسازی استان سمنان در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر 5953970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha