۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان انجام شد؛

انتشار فراخوان ثبت نام ریاست هیأت جانبازان و توان‎یابان کردستان

انتشار فراخوان ثبت نام ریاست هیأت جانبازان و توان‎یابان کردستان

سنندج- اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان فراخوان ثبت نام متقاضیان احراز پست ریاست هیأت جانبازان و توان‎یابان استان را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای آئین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رئیس هیأت‌های ورزشی استان‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان استان از متقاضیان تصدی ریاست هیأت جانبازان و توان یابان استان با شرایط زیر ثبت نام می‌نماید.

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک تا ۱۵ آذرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ برای ثبت نام و احراز پست ریاست هیأت جانبازان و توان یابان به آدرس: سنندج- خیابان شهید تعریف- اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان- آقای رشاد صلواتی سرپرست دبیر مجمع مراجعه نمایند.

نظر به اهمیت ساماندهی رسیدگی به شکایات وارده از سوی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات، طی بخشنامه شماره ۹۷۱۵/۳۲/ ص به تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ مقرر شده است افراد معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز پس از برگزاری انتخابات شکایات خود را به همراه مستندات جهت رسیدگی به امور مجامع وزارتخانه ارسال نمایند.

به استناد تبصره ۲ ماده آئین نامه نحوه انتخاب رئیس هیأت ورزشی، متقاضیان احراز پست ریاست هیأت باید هنگام ارائه مدارک و مستندات ثبت نام از دبیر مجمع رسید دریافت کنند.

کد خبر 5953994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha