۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد؛

نقش مؤثر خیران سلامت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی درمانی

نقش مؤثر خیران سلامت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی درمانی

کاشان- رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از نقش مؤثر خیران سلامت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش ساکی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت به کاشان ضمن اشاره بازدید وزیر از پروژه‌های درمانی بهداشتی آران و بیدگل، به بهره‌برداری از فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل اشاره کرد و اظهار داشت: فاز اول این بیمارستان در دو طبقه و با بخش‌های تصویربرداری (سی تی اسکن و رادیولوژی)، آزمایشگاه، آسیب شناسی، بانک خون و فیزیوتراپی به بهره برداری رسیده است.

وی ابراز داشت: فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع و با ۲۰ تخت راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به احداث این بیمارستان به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیران سلامت تصریح کرد: آغاز ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل از سال ۱۳۸۸ در زیربنای ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع آغاز شد و ساخت بخش‌های مختلف این بیمارستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۹۶ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که با کمک خیران و مردم این منطقه در آینده‌ای نزدیک تکمیل شود و خدمات با کیفیتی را به مردم این منطقه ارائه خواهد داد.

ساکی خاطرنشان کرد: بیمارستان ثامن الحجج نیز با زیربنایی به متراژ هفت هزار و ۸۰۰ مترمربع در چهار طبقه و با ۶۴ تخت در بخش‌های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی این بیمارستان در سال ۸۸ گفت: بیمارستان ثامن الحجج آران و بیدگل نیز از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیرین سلامت شهرستان آران و بیدگل احداث شده است.

کد خبر 5954186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha