۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰

لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان اتفاق افتاد؛

باخت خانگی صنعت چای رودسر برابر شهرداری ماسال

باخت خانگی صنعت چای رودسر برابر شهرداری ماسال

رودسر- تیم صنعت چای رودسر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان و از هفته سیزدهم این مسابقات در خانه نتوانست از شد شهرداری ماسال بگذرد و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که عصر پنجشنبه در استادیوم شهید قاسمی رودسر برگزار شد تیم صنعت چای رودسر دو بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

گل‌های تیم فوتبال شهرداری ماسال را در این بازی محمد صادق عزیزی و راستین اسماعیل نژاد در دقایق ۴۱و ۴۴ نیمه اول وارد دروازه میزبان کردند.

بختیار قنبری سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت چای رودسر پس از بازی از اینکه تیمش نتوانست در خانه نتیجه لازم را از بازی بگیرد احساس شرمساری کرد و گفت: فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف داشتیم اما نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم و هر دو گلی هم که دریافت کردیم اشتباه دروازه‌بان ما بود.

«فیروز رستم پور» سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری ماسال گفت: برتری تیم ما نسبت به حریف به لحاظ بدنی و فیزیکی بود و همین نقطه قوت ما بود و توانستیم عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشته باشیم و دو بار دروازه میزبان را باز کنیم هر چند هیچ چیز از ارزش‌های تیم حریف نمی کاهد آنها هم خوب بازی کردند.

کد خبر 5954292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha