۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

امام جمعه خرمشهر:

مردم جهان باید ذات فرهنگ غرب را بشناسند

مردم جهان باید ذات فرهنگ غرب را بشناسند

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه مردم جهان باید ذات فرهنگ غرب را بشناسند، گفت: آینده منطقه نابودی اسرائیل و بیرون کردن آمریکا از منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر اظهار کرد: تمدن نوین غرب ذات وحشی دارد و غربی‌ها تلاش می‌کنند تا این وحشی‌گری را پنهان کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم جهان باید ذات فرهنگ غرب را بشناسند، تصریح کرد: آینده منطقه نابودی اسرائیل و بیرون کردن آمریکا از منطقه است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به پشت سر گذاشتن سالروز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش و دیگر نیروهای دریایی نظامی کشور مدال افتخار جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن به ایام انتخابات پرداخت و از نخبگان خواست که حرف نامزدها را بشوند و افراد صالح را در وقت خود که زمان تبلیغات باشد به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام عادل پور به موضوع گاز مایع هم اشاره و بیان کرد: انتقاد ما به طرح ساماندهی گاز مایع نیست اما آنچه نقد وارد است، اطلاع رسانی دقیق نشده و این بی اطلاعی سبب ایجاد مشکل برای مردم شده است.

امام جمعه خرمشهر تاکید کرد: از دادستان و دستگاه قضا درخواست می‌کنم که با کسانی که در این خصوص ترک فعل کردند و مسئولانی که سهل انگاری کردند قاطعانه برخورد کنند.

وی گفت: تا ثبت نام مردم در سامانه «سدف» کسی حق ندارد بهای کپسول‌های گاز را افزایش دهد و برای مردمی که توانایی لوله کشی گاز را ندارند باید تسهیلاتی ارائه شود.

کد خبر 5954650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha