۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

امام جمعه اسفرورین:

نمایندگان مجلس قانون را فدای روابط و احساسات قومی نکنند

نمایندگان مجلس قانون را فدای روابط و احساسات قومی نکنند

قزوین- امام جمعه اسفرورین بیان اینکه نمایندگان مجلس ضوابط و قانون را فدای روابط و احساس قومی و قبیله نکنند، عنوان کرد: نمایندگان در قانونگذاری، اسلام و مصالح مردم را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با بیان اینکه قناعت بهترین راه رستگاری و بی نیازی است، اظهار کرد: قناعت با ریاضت و محروم شدن از نعمت‌های بیکران پروردگار متفاوت است.

وی افزود: قناعت به معنای مصرف بهینه و به اندازه از نعمت‌ها است به طوری که از اسراف و زیاده روی پرهیز و از نیازمندان که محروم از نیاز روزانه خود و خانواده هستند دستگیری شود.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به فرارسیدن روز مجلس عنوان کرد: مردم برای انقلاب شهید داده‌اند و پای ارزشهای خود هستند و انتظار دارند کسانی که نامزد خدمت به آنها می‌شوند از جنس خود همین مردم باشند.

وی اضافه کرد: نماینده مجلس باید علاوه بر داشتن تعهد و تخصص، سلامت روحی، روانی و مالی داشته و پاک دست، راستگو و خدمتگزار باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نمایندگان مجلس ضوابط و قانون را فدای روابط و احساس قومی و قبیله نکنند، عنوان کرد: نمایندگان در قانونگذاری، اسلام و مصالح مردم را در نظر بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو تاکید کرد: دانشجوی انقلابی همیشه در صحنه‌های حساس انقلاب پای کار بوده و خود را از مردم می‌داند.

امام جمعه اسفرورین با بیان اینکه به قول مقام معظم رهبری دانشجو مؤذن جامعه است و باید جامعه را از خواب بیدار کند، اضافه کرد: با بیداری دانشجو جامعه بیدار و پویا خواهد شد.

وی با توجه به آتش بس غزه و نقض آن از سوی صهیونیست‌ها گفت: اسرائیل دیگر ارزش صحبت کردن ندارد و هیمنه پوشالی آن برای همگان برملا شده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلول یادآور شد: معلولین برای جامعه مورد احترام هستند اما نباید طوری با آنها برخورد کنیم که رنج و سختی مشکلات بدنی باعث تحقیر و آزار آنها و خانواده‌های بزرگوارشان شود.

کد خبر 5954748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha