۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

محکومیت پنج میلیارد ریالی نانوایی متخلف در زاهدان

محکومیت پنج میلیارد ریالی نانوایی متخلف در زاهدان

زاهدان- مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریالی یک نانوایی به اتهام کم فروشی نان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس زاده محمودی در تشریح این خبر گفت: پرونده مربوط به کم فروشی نان به ارزش ۲۰۳ میلیون ریال در شعبه سوم تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: این نانوایی از هر کیسه آرد ۴۰ کیلویی باید ۴۰۶ قرص نان ۱۵۵ گرمی تولید می‌کرده اما مشخص شد ۵۴۷ قرص نان ۱۱۵ گرمی تولید و در واقع تعداد ۱۴۱ قرص نان در هر کیسه کم فروشی کرده است.

عباس زاده محمودی با اشاره به در نظر گرفتن سه مرتبه سابقه قطعی کم فروشی این نانوایی و دیگر مستندات موجود در پرونده، گفت: شعبه متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی و نصب پارچه به مدت یک ماه به عنوان تخلف صنفی در محل نانوایی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: جهاد کشاورزی زاهدان این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

کد خبر 5955220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 1
      شده مسخره بازی با این بگیر ببنددرست نمیشه تا موقعه ایی یارانه روی آرد است فساد و تخلفات ادامه داره این انواع اقسام طرحهای هوشمندسازی هم کشک راه برای دور زدن این طرح زیاده
    • ب ر IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      احسنت، باید نظارت قوی باشه،خصوصا مناطق محزوم
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 0
      مسخره بازی پنج میلیار هم جریمه مشه مگه کارخانه اس
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      چرا دولت پول این جریمه هارو خودش می بره متخلف رو موظف کنه پول رو به حساب تک تک کسانی که تو این مدت ازش نون خریدن واریز کنه تا حالش جا بیاد جالبه آژانس هواپیمایی هم گرونفروشی میکنه دولت پول جریمه رو خودش می بره این یکی که دیگه معلومه کی بلیط خریده و چقدر پرداخت کرده خوب واریز کنید به حسابشون دیگه.