۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵

رییس هیات تکواندو گیلان:

مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ و پومسه کشوری در آستارا برگزار شد

مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ و پومسه کشوری در آستارا برگزار شد

آستارا- رییس هیات تکواندو گیلان از برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد هانمادانگ و پومسه کشوری در بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.

محسن سترگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات آزاد قهرمانی هان مادانگ و پومسه چند جانبه کشوری در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۴۵۵ نفر (۱۹۰ نفر بانوان، ۲۶۵ نفر آقایان) تکواندوکار در تمام رده‌های سنی با نظارت بهنام منتظری قهرمان هانمادانگ جهان در محل سالن ورزشی انقلاب شهرستان آستارا به میزبانی هیأت تکواندو این شهرستان برگزار شد.

رئیس هیأت تکواندو گیلان با بیان اینکه در این مسابقات تکواندوکارانی از ۲۹ شهرستان از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، مازندران، گیلان، گلستان، ایلام، و خراسان شمالی شرکت داشتند، افزود: این مسابقات با حضور ۱۹ داور آقا و خانم از استان‌های گیلان و اردبیل برگزار شد.

مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ و پومسه کشوری در آستارا برگزار شد

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات چند تن از قهرمانان جهان و کشور حضور داشتند که نشان از سطح کیفی بالای این مسابقات بود، ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها نفرات اول تا سوم مشترک در آیتم‌های مختلف به تفکیک گروه سنی و رده کمربندی با اهدای حکم و مدال تجلیل شدند.

کد خبر 5955502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha