۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۰

باقری مطرح کرد؛

ارسال فایل صوتی نماز دانش آموزان اختیاری است

ارسال فایل صوتی نماز دانش آموزان اختیاری است

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزی که تمایل دارد از صحت قرائت نماز خود مطمئن شود، فایل صوتی نماز خود را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی بارگذاری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میکائیل باقری، با اشاره به بارگذاری فایل صوتی نماز دانش آموزان در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی، افزود: به منظور بررسی صحت قرائت نماز دانش آموزان، یک قابلیتی را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی فراهم کردیم تا دانش آموزانی که می‌خواهند مطمین شوند نمازشان صحیح است یا خیر، فایل نماز خود را در این سامانه بارگذاری کنند. همچنین از مدیران مدارس نیز خواسته ایم تا به کمک اولیای گرانقدری که توانمندی دارند و علاقه مند هستند فایل‌ها را بررسی کنند و به آنان بازخورد نشان دهند.

وی ادامه داد: اولیایی که تمایل به انجام این کار دارند باید به مدیر مدرسه مراجعه کنند و مدیر مدرسه، آنان را به عنوان نمازیار در سامانه تعریف کند این افراد بعد از این امر در معرض آزمون قرار می‌گیرند و پس از قبولی در آزمون، دسترسی سامانه به آنان داده می‌شود تا به فایل‌های صوتی نماز دانش آموزان همان مدرسه دسترسی پیدا کنند.

باقری با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۲ هزار دانش آموز، فایل صوتی نماز خود را در سامانه بارگذاری کرده اند و ۱۱ هزار فایل توسط نمازیاران بررسی شده است، گفت: هفته گذشته به امامان جماعت مرد و زن نیز دسترسی دادیم که در این امر کمک کننده ما باشند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز افزود: از اولیا درخواست داریم اگر توانمندی انجام این کار را دارند با مراجعه به مدرسه تحصیل فرزند خود به عنوان نمازیار خود را معرفی کنند از مدیران مدارس نیز درخواست داریم اولیا را به عنوان نمازیار معرفی کنند و به دانش آموزان نیز بگویند که هر فردی تمایل دارد از صحت قرائت نماز خود مطمئن شود فایل صوتی نماز خود را در سامانه بارگذاری کند.

وی اظهار امیدواری کرد بتوان در یک ماه آینده جوابگوی دانش آموزانی بود که فایل صوتی خود را در این سامانه بارگذاری کرده اند.

کد خبر 5956003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha