۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان خبرداد؛

برگزاری مسابقه انشاء نویسی پرسش مهر ویژه سوادآموزان کردستان

برگزاری مسابقه انشاء نویسی پرسش مهر ویژه سوادآموزان کردستان

سنندج_معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پویش مسابقه انشا نویسی در کلاس‌های سواد آموزی دوره انتقال استان ویژه سوادآموزان و خانواده آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلبهار خسروی صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان با بیان اینکه پویش مسابقه انشا نویسی ویژه سوادآموزان در حال تحصیل کلاس‌های دوره انتقال سال ۱۴۰۲ است، گفت: سوادآموزان این دوره می‌توانند با مشارکت خانواده‌های خود نسبت به تهیه و تنظیم انشا اقدام و از نحوه نگارش به همراه خانواده تصویر تهیه کرده و در مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: سه موضوع برای مسابقه در نظر گرفته شده است، لذا سوادآموزان می‌توانند با انتخاب یکی از موضوعات در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

خسروی در ادامه به موضوعات مسابقه انشا نویسی اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته وضع کشور ما چگونه بوده است؟ برای پیشرفت بیشتر چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ چه پیشرفت‌هایی در کشور مشاهده می‌کنید، در چند خط این پیشرفت‌ها را بنویسید. یکی از پیشرفت‌های کشور، باسوادی شما است. در چند خط بنویسید که با سوادی شما چه کمکی به کشور می‌کند؟ از عناوین اعلامی برای مسابقه یاد شده است.

معاون سواد آموزی استان از ابلاغ شیوه نامه برگزاری مسابقه و تشکیل جلسات ستاد امتحانات استان، شهرستان‌ها و مناطق به منظور برنامه‌ریزی و اجرای آن خبر داد و گفت: در همین راستا مقرر است عوامل اجرایی و آموزش دهندگان کلاس‌های دوره انتقال به منظور برگزاری مسابقه توجیه و اطلاع رسانی لازم و ترغیب سواد آموزان برای مشارکت حداکثری در دستور کار قرار دارد.

وی زمان برگزاری مسابقه را هفته سوادآموزی و از تاریخ دوم تا هفتم دیماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: بعد از جمع‌آوری انشاهای سواد آموزان توسط آموزش دهندگان و تصحیح آن، لیست شرکت کنندگان و انشاهای برتر هر کلاس به ادارات سواد آموزی شهرستان‌ها و مناطق تحویل و اطلاعات سواد آموزان شرکت کننده در مسابقه در سامانه سواد آموزی ثبت خواهد شد.

خسروی افزود: برترین انشاهای کلاس در ادارات سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق بررسی و حداکثر ۱۰ درصد از نمونه‌های برتر هر شهرستان و منطقه به معاونت سواد آموزی استان ارسال و ضمن بررسی، ۳ نفر برتر به طور میانگین در سطح هر شهرستان و منطقه انتخاب و از آنان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 5956121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha