۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

علل و انگیزه گروگان‌گیری دیروز شیراز از زبان دادستان مرکز فارس

علل و انگیزه گروگان‌گیری دیروز شیراز از زبان دادستان مرکز فارس

شیراز - دادستان مرکز فارس گفت: گروگان‌گیرها اعضای یک خانواده و انگیزه‌شان اختلافات خانوادگی بوده و در جریان درگیری بین پلیس و گروگان‌گیرها، یکی از گروگان‌گیرها و یکی از گروگان‌ها کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بحرینی در رابطه با جزئیات گروگانگیری در شیراز اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته گزارش آدم‌ربایی به پلیس آگاهی و دادستانی استان ارسال و دستورات قضائی لازم برای دستگیری گروگان‌گیران صادر شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارسالی اعلام شد که یک خانم و آقا توسط ۳ نفر گروگان گرفته شده‌اند که بلافاصله طرح مهار اجرا و خودروی گروگان‌گیران در جاده شیراز به کازرون شناسایی شد.

بحرینی با بیان اینکه هر ۳ گروگان‌گیر مسلح بودند، بیان کرد: در اثر تیراندازی بین گروگان‌گیران و پلیس، یکی از گروگان‌گیران مجروح و یک نفر دیگر از آنها فوت کرد و گروگان‌گیر سوم نیز متواری شده است.

دادستان مرکز استان فارس گفت: متأسفانه یکی از گروگان‌ها به علت شلیک از سوی گروگان‌گیرها مجروح شد که در بیمارستان فوت کرد.

بحرینی با بیان اینکه گروگان‌گیرها اعضای یک خانواده بودند، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که علت این این گروگان‌گیری وجود مشکلات خانوادگی بوده است.

وی افزود: پرونده این موضوع در شعبه ویژه پلیس آگاهی و شعبه ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال رسیدگی و تحقیقات اولیه توسط بازپرس ویژه در حال انجام است و دستورات قضائی لازم برای دستگیری گروگان‌گیر سوم صادر شده است.

دادستان مرکز استان فارس بیان کرد: از گروگان‌گیرها ۲ قبضه کلت کمری، چاقو کشف شده است.

کد خبر 5956142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha