۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

مردم مسلمان جهان برای حمایت از فلسطین به میدان آمدند

مردم مسلمان جهان برای حمایت از فلسطین به میدان آمدند

ساری- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت: مردم مناطق مختلف جهان با هرطیفی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل زارعی پیش ازظهر یکشنبه در جمع کارکنان سپاه ساری با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: در قضیه فلسطین تمام افراد با هر طیفی در کل جهان، به حمایت از مردم غزه در آمدند و این همان قضیه رمز آلود ظهور است که مطمئناً با توکل به خدا با شکست اسرائیل وحامیانش وپیروزی ملت مظلوم و مقتدر فلسطین به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: هر فعل و یا ترک فعلی که از ما صورت می‌پذیرد، شاید در این دنیا از چشمان ارگان‌ها ی نظارتی به دور باشد ولی در نزد پروردگار تمامی اعمال ما ثبت و باید پاسخگو باشیم پس چه بهتر که با خود نظارتی و قبل از اینکه عملی را انجام دهیم آن عمل را محاسبه کنیم.

حجت الاسلام زارعی در ادامه در خصوص اتهام‌های خیانت در امانت، سرپیجی از دستور مافوق، غیبت در زمان فرار، سو استفاده از موقعیت شغلی، قانون منع دخالت نیروهای نظامی در مناقشات سیاسی، مطالبی را اذعان و در مجازات‌های پیش بینی شده در قانون نیز توضیحاتی داد.

سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری نیزضمن مهم ارزیابی کردن حضور قضات در یگان‌ها به منظور آموزش مسائل حقوقی گفت: در کل سازمان قضائی با رای‌های بجا و دقیق، در پیشگیری از وقوع جرایم در نیروهای مسلح نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

کد خبر 5956251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha