۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۶

رئیس دادگستری فیروزکوه خبر داد؛

اهمال در راه اندازی شرکت تولیدی فیروزکوه/دستگاه قضایی ورود کرد

اهمال در راه اندازی شرکت تولیدی فیروزکوه/دستگاه قضایی ورود کرد

فیروزکوه- رئیس دادگستری فیروزکوه از ورود دستگاه قضایی به تضییع حق مردم در راه اندازی یک شرکت تولید نشاسته و گلوکز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر اسماعیل درزی بورخانی، صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت تولید نشاسته و گلوکز فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت مدت‌ها است که معطل مانده و بر اساس بررسی‌های انجام شده مشکل نقدینگی و واگذاری زمین عامل اصلی این معطل ماندگی است.

وی در خصوص واگذاری زمین به این شرکت بیان کرد: اگر به همین منوال باشد و باعث تضییع اموال عمومی شود، دستگاه قضا در این حوزه ورود خواهد کرد.‌

رئیس دادگستری فیروزکوه گفت: متأسفانه در خصوص راه اندازی این شرکت اهمال شده و تأسیسات این شرکت وصل و گله مدیرعامل شرکت مربوط به سند زمین است که به شرکت واگذار نشده و با واگذاری سند به شرکت می‌توانستند تسهیلات از بانک دریافت کرده و مشکل نقدینگی را قدری حل کنند.

درزی تاکید کرد: از اداره راه و شهرسازی خواسته شد که نسبت به واگذاری زمین و دادن سند اقدام کند تا مشکلات این عزیزان رفع شود و این سرمایه به هدر نرود و مردم از این شرکت بهره مند شوند.‌

وی افزود: در صورتی که واگذاری سند انجام و اقداماتی در راستای راه اندازی شرکت انجام نشود، از سوی دستگاه قضا پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5956958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha