۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۴

امام جمعه سیراف:

راه مقابله با هجمه‌های دشمن حضور در میدان و عرصه‌های فرهنگی است

راه مقابله با هجمه‌های دشمن حضور در میدان و عرصه‌های فرهنگی است

بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: راه مقابله با هجمه‌های دشمن و بی اثر کردن توطئه‌ها حضور در میدان و عرصه های مختلف فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد عاشوری صبح دوشنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان صحیفه انقلاب به شمار می‌آید و باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به حجم گسترده تبلیغات دشمن و غبارآلود کردن فضا، بهترین گام را برای خنثی سازی نقشه‌های شیطانی دشمن مجهز شدن به سلاح ایمان، باورها و امید دانست و تاکید کرد: راه مقابله با هجمه‌های دشمن و بی اثر کردن این توطئه‌ها حضور در میدان و عرصه‌های مختلف فرهنگی است.

امام جمعه سیراف به نقش قرارگاه فرهنگی نمازجمعه و سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی فرهنگی شهر نیازمند ساختار و تقویم اجرایی است که با توجه به ظرفیت‌ها، نگرش‌ها و ارزش‌ها و همچنین سنت‌های حسنه این امر محقق خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همه مدیران به ویژه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، دوام توفیقات همه عزیزان را از خداوند منان خواستار شد.

کد خبر 5957041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha