۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱

مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری خبر داد؛

اردوی «باغ رمان ایرانی» برگزار می‌شود

اردوی «باغ رمان ایرانی» برگزار می‌شود

مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی «باغ رمان ایرانی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد دانشگر مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی «باغ رمان ایرانی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی چهارشنبه و پنج شنبه این هفته خبر داد.

دانشگر، مهم‌ترین هدف طرح «باغ رمان ایرانی» را کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی دانست، که زیر نظر استادان داستان نویس طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه در واقع تعاملی بین اساتید فن داستان‌نویسی و هنرجویان جوان کشور است که به مهارت‌افزایی نویسندگان جوان در تولید رمان منتهی خواهد شد.

مدیر دفتر ادبیات داستانی درباره نشست‌ها و تعامل استاد و هنرجو در این دوره آموزشی گفت: این اردو شامل سه نشست تخصصی، یک کارگاه عملی و یک نشست هنرجو و مدرس مربوطه و همچنین یک نشست عمومی برای اعضای باغ رمان ایرانی برنامه ریزی شده است.

دانشگر درباره کمیت این دوره آموزشی افزود: این پروژه با حضور ۲۲ هنرجو زیر نظر ۱۴ استاد راهنما انجام خواهد شد، که هنرجویان ضمن فراگیری آموزش داستان‌نویسی، رمان خود را می‌نویسند.

کد خبر 5957372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha