۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۶۱۹ میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی در نوشهر صرف شده است

۶۱۹ میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی در نوشهر صرف شده است

نوشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای طرح های ملی آبرسانی روستایی در شهرستان نوشهر تاکنون ۶۱۹ میلیارد ریال صرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی در نوشهر با اشاره به صرف بیش از ۶۱۹ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی، در شهرستان نوشهر طی سال‌های گذشته گفت: از این اعتبار، مبلغ ۳۱۸ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان نوشهر هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر در طرح ملی آبرسانی روستایی، ۲۰ پروژه شامل چهار مجتمع و ۱۶ پروژه‌ی تک روستایی با برخورداری ۴۵ روستا تعریف شد، افزود: ۱۸ پروژه شامل چهار مجتمع و ۱۴ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

وی با بیان اینکه از این پروژه‌ها در فاز اول محرومیت زدایی، سه پروژه به نام‌های مجتمع آبرسانی شهدای اویل، آبرسانی روستای بین و منوچهرکلا مشتمل بر ۱۱ روستا تعریف شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه‌ها شامل احداث ۱۱ باب مخزن زمینی به حجم ۲۴۵۰ متر مکعب و ۱۱ واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای لوله گذاری ۲۴ کیلومتر خط انتقال و ۲۹ کیلومتر شبکه توزیع آب، تهیه، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و جابجایی هزار و ۳۰۰ فقره انشعاب است.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: تاکنون دو باب مخازن زمینی به حجم ۸۰۰ مترمکعب احداث، سه کیلومتر خط انتقال و ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب به اجرا در آمد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی مجتمع شهدای اویل را ۱۷ درصد، آبرسانی روستای بین را ۱۵/۶۳ درصد و منوچهرکلا را ۷۱/۹۶ درصد دانست.

برارزاده خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت زدایی نیز ۶ روستا از روستاهای شهرستان نوشهر در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی شده که پس از ابلاغ این قرارداد، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

کد خبر 5957471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha