۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

مبنای بنیاد شهید برای ورود به مسائل جهادی

مبنای بنیاد شهید برای ورود به مسائل جهادی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمدار ایثار شهدا هستند و همچنین مانند پدرانشان نیز پرچمدار دستگیری جامعه اند.

به گزارش خبرنگار جامعه مهر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: محوری ترین هدف بنیاد شهید حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و برای حفظ این سبک زندگی شهادت گونه ترویج فرهنگ ایثاری در گروه‌های جهادی به چشم می‌خورد لازم است.

وی افزود: فرهنگ نگاه به دیگری در جامعه توسعه یابد و مردم باید در کمک کردن به هم‌نوعان از یکدیگر پیشی بگیرند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمدار ایثار شهدا هستند و همچنین مانند پدرانشان نیز پرچمدار دستگیری جامعه اند و آنها هستند که خودشان را خادم جامعه می‌دانند.

وی تصریح کرد: این مملکت متعلق به خداست اما یک فرصتی برای مردم خیرخواه برای آنکه به دیگران عشق بورزند در قالب اردوهای جهادی فراهم است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: باید به هر کسی بر اساس نیازی که دارد به چشم فرصت نگاه کنیم و تجلی توانایی‌های خود را رفع نیازهای مردم بدانیم.

وی گفت: فرصت طلب ترین انسان‌ها باید مؤمنین باشند پرچمدار این مؤمنین باید جامعه ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: نشانه ایثارگری باید به این جلوه‌هایش باشد نه به چیزی که تلاش می‌شود معرفی شود.

قاضی زاده ادامه داد: گاهی جمعی از خانواده‌های ایثارگران به کمک نیاز دارند یا گره‌های معنوی دارند و به مشورت و راهنمایی دارند و چه بهتر است که خود خانواده‌های حوزه ایثار و شهادت که شرایط آنها را بهتر درک می‌کنند به کمک آنها بشتابند تا کرامت نفسانی آنها نیز حفظ شود.

کد خبر 5957517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha