۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

۳۰۴ اثر به به دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی ارسال شد

۳۰۴ اثر به به دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی ارسال شد

بوشهر- دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) گفت: ۳۰۴ اثر از حوزه علمیه خواهران، برادران و دانشگاه‌های استان بوشهر به دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: تعداد ۳۰۴ اثر شامل ۱۶۴ اثر از حوزه علمیه خواهران، ۴۰ اثر از حوزه علمیه برادران، و ۱۰۰ اثر از دانشگاه‌های استان بوشهر به دبیرخانه‌های کنگره ارسال شده است که پس از داوری و ارزیابی تعداد ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) ابراز داشت: برگزاری این کنگره طی سال‌های گذشته باعث شده که طلاب و روحانیون در عرصه پژوهش توانمند شوند و جرأت نوشتن پیدا کنند.

حجت الاسلام جمالی از برپایی نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز جمعه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بوشهر برپا شده و تا امروز ادامه خواهد داشت.

۳۰۴ اثر به به دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی ارسال شد

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با اشاره به موضوع محوری این کنگره، خاطرنشان کرد: در کنار دیگر موضوعات اعلام شده، در کنگره امسال موضوع «محور مقاومت»، موضوع ویژه این کنگره بود.

وی بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری این کنگره ورود قوی‌تر طلاب و روحانیون استان به عرصه پژوهش بود که الحمدلله طی هشت سال اخیر که از برگزاری کنگره می‌گذرد شاهد تحول خوبی در حوزه پژوهش در بین حوزویان بوده‌ایم.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: کمترین دستاورد این کنگره معرفی و احیای تاریخ روحانیت استان بود که یک اقدام ارزشمندی است و امسال نیز در راستای معرفی علمای بلاد استان نمایشگاه تاریخ روحانیت استان در مصلی جمعه بوشهر برپا گردیده است.

در پایان این کنگره از ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5957521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha