۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵

پاکدل:

اولین گروه جهادی متشکل از صد پزشک عازم بندرعباس می‌شود

اولین گروه جهادی متشکل از صد پزشک عازم بندرعباس می‌شود

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی شاهد و ایثارگر با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی شاهد و ایثارگر با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است، پاکدل معاون مددکاری و مشارکت مردمی بنیاد شهید در این نشست گفت: اولین گروه جهادی بنیاد شهید و خانواده‌های شهدا و ایثارگران متشکل از صد نفر از متخصصان پزشکان دندانپزشکان و گروه‌های پزشکی به نام راه روشن به سرپرستی خانم دکتر فرهادی هفته آینده عازم استان هرمزگان است.

بیاتپور از اعضای گروه جهادی راه روشن گفت: همه اعضای گروه جهادی راه روشن فرزندان شاهد و ایثارگر هستند و به صورت خودجوش و تاکنون در مناطق مختلفی به مردم خدمت کردند.

وی افزود: به دعوت اقای نریمانی در ۲۳ آذر با جمعی از اساتید و استادیارهای دانشگاه‌ها بندرعباس می‌رویم.

این عضو گروه جهادی درخصوص خدمات پزشکی ارائه شده در این گروه گفت: انواع خدمات دندانپزشکی، حضور فوق تخصص قلب، حضور متخصص گوش حلق بینی، حضور متخصص زنان و سونو گرافی، حضور متخصص چشم پزشکی و اپتومتریست و ارائه انواع خدمات پاراکلینیکی بخشی از خدمات ارائه شده توسط این گروه است.

وی تاکید کرد: خیرین واقعاً مشتاق کمک هستند اما باید با شناساندن گروه‌های جهادی به مردم به تعداد خیرین افزوده شود.

کد خبر 5957600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha