۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵

رییس مرکز بهداشت سنندج:

مرکز بهداشت سنندج با خاطیان حوزه سلامت برخورد می‌کند

مرکز بهداشت سنندج با خاطیان حوزه سلامت برخورد می‌کند

سنندج_رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به پلمپ یک قصابی و یک پیتزایی در این شهر گفت: با افرادی که به هر نحوی امنیت سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، برخورد می‌شود.

محمد شاه‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر فعالیت اصناف، بازرسین مرکز بهداشت سنندج یک باب مرکز تهیه عرضه پیتزا و یک باب قصابی را با کسب مجوز قضائی پلمپ کردند.

وی افزود: رسالت کلی مرکز بهداشت سنندج، تأمین سلامت و حفظ این ودیعه الهی و برخورد قانونی با افرادی است که به هر نحوی امنیت سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

رئیس مرکز بهداشت سنندج تصریح کرد: در برخورد با افرادی که موازین بهداشتی و قوانین و مقررات آن را نادیده می‌گیرند هیچ‌گونه اغماض و چشم پوشی و گذشتی نداشته و برابر قانون با خاطیان برخور خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: در این راستا بازرسین و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در استمرار فعالیت‌های نظارتی خود بر اماکن و مراکز مختلف به‌ویژه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و غذای آماده ضمن بازرسی‌های صورت گرفته یک باب پیتزا فروشی بنام و مشهور شهر سنندج را که خلاف رعایت موازین بهداشتی فعالیت کرده پلمپ و ضمن کسب مجوز قضائی نسبت به پلمپ این محل اقدام کرده و متصدیان مکان ذکر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول گفت: در جریان همین بازدیدها یک باب قصابی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت محیط کار و عدم توجه به اخطاریه‌های قبلی و تذکرات بازرسین بهداشت محیط یک مرکز عرضه گوشت (قصابی) نیز پلمپ شد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: این اقدام‌ها در اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی و توزیع مواد غذایی و با کسب مجوز قانون با حضور نماینده قضائی مرکز به انجام رسیده است.

شاه‌ویسی گفت: هدف این مرکز تأمین سلامت برای آحاد جامعه در هر زمان بوده و این مهم با اقدامات نظارتی و اجرایی مرکز بهداشت و همراهی و همدلی شهروندان میسر خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات، مسائل و معضلات بهداشتی و همچنین انتقادات؛ نظرات و پیشنهادات سازنده خود از عملکرد این مرکز را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۰ به صورت شبانه‌روزی با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5957626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha