۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران:

تفکر بسیجی باید به تمام دنیا صادر شود

تفکر بسیجی باید به تمام دنیا صادر شود

بهارستان- فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: تفکر بسیجی باید به تمام دنیا صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بهارستان که با حضور عبداله نوحی فرماندار، ائمه جمعه، بخشداران و همه مسئولین شهرستان و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات سجادیه برگزار شد ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار سهیل رستمیان اظهار کرد: لازم است که از زحمات ایشان تشکر و اعلام کنیم از خدمات سرهنگ رستمیان رضایت داریم.

ذوالقدر با بیان اینکه فداکاری و از خود گذشتگی مردم در حوزه‌های مختلف و دفاع مقدس مثال زدنی است، گفت: باید قدردان خانواده شهدا باشیم، بهارستان بیش از ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و یک هزار خانواده شهید در این شهرستان سکونت دارند که باید قدردان زحمت آن‌ها بود و طبق آمار ۳۳ هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس مدارس را رها کردند و در دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه بسیج توان مدیریت و مبارزه با ظلم در دنیا را دارد، گفت: همه مسئولان باید تمام توان خود را برای مراقبت از مدارس و دانش‌آموزان به کار ببرند، زیرا دشمنان، دانش‌آموزان را با تکنولوژی‌های روز مورد هجمه قرار داده‌اند.

ذوالقدر افزود: تفکر بسیجی باید به تمام دنیا صادر شود، زیرا صبر و بردباری که در انبیا الهی وجود داشت، در بسیجیان نیز به وضوح دیده می‌شود.

کد خبر 5958503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha