۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

خداییان:

نخبگان با داشتن معلم باسواد به ماندن در کشور افتخار می‌کنند

نخبگان با داشتن معلم باسواد به ماندن در کشور افتخار می‌کنند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر ما اساتید و معلمان با کیفیت و تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم قطعاً همه دانشجویان به ماندن در کشور افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی در دانشگاه فرهنگیان خطاب به دانشجویان آن دانشگاه گفت: وظیفه سازمان بازرسی کل کشور که یکی از عالی‌ترین دستگاه‌های نظارتی کشور است نظارت بر اجرای صحیح قانون و حسن جریان امور است.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور بر تمام دستگاه‌ها و بر تمام امور نظارت دارد و پیشنهاداتی که این سازمان به دستگاه‌ها می‌دهد لازم الاجرا است و بازرس قضائی و غیرقضایی مسائل را بررسی می‌کنند.

خدائیان آسیب شناسی صورت گرفته را تشریح کرد و گفت: کمبود فضای فیزیکی و آزمایشگاهی کمبود تجهیزات فضای ورزشی آموزشی و تفریحی، عدم تحول در سرفصل‌های واحد درسی و تکراری بودن آن‌ها و ضعف کارورزی دانشگاه فرهنگیان باید رفع شود.

وی در خصوص مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور گفت: برخی از اساتید و معلمان حس خودباوری را در بین دانش آموزان از بین می‌برند و جوان ایرانی را بی هویت جلوه می‌دهند و از خارج از کشور مدینه فاضله‌ای برای دانش آموزان ساخته‌اند. اما اگر ما اساتید و معلمان با کیفیت و تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم قطعاً همه دانشجویان به ماندن در کشور افتخار می‌کند.

کد خبر 5958513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha