۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴

سردار رضایی مطرح کرد؛

لزوم تجزیه و تحلیل ماموریت های پلیس با اولویت سرقت

لزوم تجزیه و تحلیل ماموریت های پلیس با اولویت سرقت

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه تمرکز در اجرای ماموریت ها بسیار حائز اهمیت است، گفت: موضوع تجزیه و تحلیل ماموریت ها خصوصا در حوزه سرقت همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی، در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدای ما همواره باعث افتخار و سربلندی هستند و با خون خود در تمام صحنه‌های انقلاب پوزه استکبار را به خاک مالیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی صورت گرفته است، اظهار کرد: امروز ما آمده‌ایم که به شما خدا قوت بگوییم؛ الحمدلله پلیس استان در کنار مرزبانی در چارچوب فرهنگ سازمانی با روحیه انقلابی و جهادی و در سایه وحدت و همدلی اقدامات خوبی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با بیان اینکه همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین کارکنان انتظامی استان وجود دارد، تصریح کرد: همکاران همواره باید توجه داشته باشند که تمرکز در اجرای مأموریت‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل اقدامات انتظامی به ویژه در حوزه سرقت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: انتظار می‌رود از همکاران عزیزم در خراسان شمالی با همین وحدت و همدلی که وجود دارد، مأموریت‌های خود را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهند.

سردار رضایی افزود: انقلابی عمل کردن، داشتن بصیرت، تعصب به سازمان، اهمیت به نظم و وحدت رویه و در نهایت داشتن روحیه بالا و انس با خانواده همواره مورد توجه و مورد تاکید است.

گفتنی است، در پایان جلسه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در راستای اقدامات خوب و تأثیرگذار و انجام مطلوب مأموریت‌های سازمانی در سال جاری با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5959191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha