۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبرداد؛

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۰۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این استان موفق شدند طی عملیاتی با کنترل مرزها محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل مرزی هنگ تایباد در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی ون مسافری مشکوک و در بازرسی دقیق خودرو ۱۰۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین پودری را کشف کردند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خوب مرزبانان این هنگ، خاطر نشان کرد: مرزبانان گروهان مرزی ۱۷ شهریور خودروی ون را توقیف و راننده آن را به عنوان قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

شجاع گفت: امروز مرزبانان این خطه مرزی در سرزمین خورشید با وجود اینکه ایکس ری خودرویی را در اختیار ندارند، اما تعهد و عشق به هموطنان عزیزشان باعث شده تا همواره در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده و قاطعانه با آنها برخورد کنند.

کد خبر 5959362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      2 1
      سلام خسته نباشید غیورمر دان .بزارید تریاک واردبشه جوانها ومیان سالها وپیران بخاطرگرانی تریاک روبه صنعتی اوردن تایکسال اینده خیلی ازمردم نابودمیشن .خداخیربرکت بده به محفظان ولایت وایران ممنون خسته نباشید.
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      2 1
      کشت تریاک در افغانستان ممنوع شده ولی هنوز در انبارها تریاک از قدیم هست