۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

راه اندازی واحد نوردرمانی کلینیک تخصصی بهشتی کاشان

راه اندازی واحد نوردرمانی کلینیک تخصصی بهشتی کاشان

کاشان - مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان از راه اندازی واحد نوردرمانی کلینیک تخصصی این بیمارستان خبر داد.

رامین بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات بیمارستان بهشتی کاشان در راستای ارایه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به همشهریان کاشانی اظهار دلشت: راه اندازی واحد نوردرمانی کلینیک تخصصی بیمارستان بهشتی از جمله این اقدامات است.

وی ابراز داشت: این واحد که به دلیل کمبود و مستهلک شدن قطعات متوقف شده بود, با کمک و همراهی دو تن از خیرین سلامت و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال، مجدداً راه اندازی و آماده ارائه خدمت به بیماران گرامی گردید.

بنایی تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این واحد در تنها مرکز دولتی در بین شهرهای همجوار، شرایطی فراهم شد که در کلینیک فوق تخصصی این مرکز، به بیماران با مشکلات پوستی این نوع خدمات ارائه شود.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه نوردرمانی یک درمان پزشکی است که در آن از نور طبیعی یا مصنوعی برای بهبود وضعیت سلامتی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: از فتوتراپی می توان برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس، ویتیلیگو (پیسی)، اگزمای کف دست و پا، درماتیت آتوپیک (اگزمای آتوپیک)، خارش پوست و غیره استفاده کرد.

وی افزود: این دستگاه در کلینیک تخصصی پوست این مرکز و با حضور سه پزشک متخصص و عضو هیئت علمی دانشگاه، آماده ارائه خدمات به مراجعین و بیماران گرامی می باشد.د: این دستگاه در کلینیک تخصصی پوست این مرکز و با حضور سه پزشک متخصص و عضو هیئت علمی دانشگاه، آماده ارائه خدمات به مراجعین و بیماران گرامی می باشد.

کد خبر 5959508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha