۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

سرپرست فرمانداری چالوس:

افزایش سهمیه آرد مطالبه نانوایان چالوس است

افزایش سهمیه آرد مطالبه نانوایان چالوس است

چالوس- سرپرست فرمانداری چالوس افزایش سهمیه آرد را از مهمترین مطالبات نانوایان در شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با نانوایان شهرستان ضمن اشاره به گزارش‌های رسیده از شهروندان و رسانه‌ها و پایش میدانی در خصوص وضعیت نانوایی‌ها در شهرستان چالوس، اذعان کرد: پس از بازدیدهای حضوری و گفتگوهایی که با نانواها در خبازی‌ها صورت گرفت؛ لزوم برگزاری این جلسه احساس شد.

شریفی افزود: در کنار مشکلات و مسائلی که در خصوص نانوایی‌ها گفته شد و اعتراضات به حقی که مردم از بهداشت، وزن چانه، فروش نان‌های کنجدی و خارج از سهمیه و… داشتند، نانوایان نیز مشکلاتی دارند که اگر به آنها رسیدگی و پرداخته شود مطمئناً جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص افزایش سهمیه آرد، افزایش سهمیه تعداد نان در هر نانوایی، افزایش کیفیت آردی که در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد، برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است؛ ادامه داد: پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه خواهیم داشت و هریک از ادارات ذیربط مکلف هستند در این زمینه پای کار باشند.

فرماندار چالوس همچنین تصریح کرد: برخی از نکات ضروری و آموزشی برای دریافت نان‌های حجمی و خیرات نیز باید آماده و چاپ شود و برای اطلاع مشتریان در پشت شیشه نانوایی‌ها نصب شود.

به گزارش مهر، گرانی لوازم، بالارفتن اجاره بهای مغازه‌ها، حق کارگر، مواد اولیه و عدم تناسب نرخ نان با هزینه کرد از جمله مهمترین مشکلاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

کد خبر 5959665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha