۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳

سردار رحیمی خبر داد؛

توقیف بیش از ۳ هزار خودرو در یک ماه گذشته

توقیف بیش از ۳ هزار خودرو در یک ماه گذشته

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از توقیف بیش از ۳ هزار خودرو در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی گفت: اجرای طرح‌هایی در حوزه‌های جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری موسوم به شوتی، کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و پایش انبارها و محل نگهداری کالا و طرح تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین انجام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در اجرای این طرح‌ها سه هزار و ۱۶۹ پرونده در راستای مقابله و برخورد با سوداگران اقتصادی تشکیل شده است، افزود: در این طرح‌ها سه هزار و ۳۵ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در راستای اجرای این طرح‌ها از ۸۸۸ انبار بازدید و ۷۳ باب انبار به دلیل احتکار و نگهداری کالای قاچاق مهروموم شدند.

کد خبر 5959708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      ماینا همه ازدست بدبختی ونداری به اینکار روی اوردن برید کسانانی رابگیرید که بالغ بر۱۰منزل مسکونی وخودروهای ۱۰میلیاردی سوارمیشن بخدا اینابااینکارشون فقط شکم زنوبچشونو سیرمیکنند خرج همین لگن ایرانی را درمیارن
      • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        0 1
        باسلام خدمت این هم میهن عزیز . فرمایش شما درراستای روزی زن و بچه اینها درست . اما به چه قیمتی؟ آیا شما میدونید با چه حالتهایی در جاده ها تردد میکنند . من به عینه دیدم و میبینم . ۹۵درصد اینها مجرد و اهل اعتیاد هستند و قبل از اینکه حرکت کنند موادی مصرف میکنند که فقط درفضا هستند . جان مردم اهمیتی نداره
    • جواد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      دزدان واقعی و دونه درشت رو آزاد گذاشتید و چند هزار خانواده که کامیون اسباب امرار معاششان بوده رو توقیف کردند
    • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      سلام . سرداررحیمی بفرمایند که چرا این طرح در محورزاهدان سربیشه و بالعکس اجرا یی و عملیاتی نمیشود چون بسیار وحشتناک ترددمیکنند آنهم بصورت کاروان بالای 10ماشین . شب و روز هم نمیشناسند باسرعت بالای 200و سبقت های مرگبار . بنده خودم با خانواده در همین مسیر تردد دارم به شوسف . آیا مأموران میترسند ؟