۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱

دومین رویداد منطقه‌ای «دختران حاج قاسم» در استان فارس آغاز شد

دومین رویداد منطقه‌ای «دختران حاج قاسم» در استان فارس آغاز شد

سپیدان- دومین رویداد منطقه‌ای «دختران حاج قاسم» استان فارس با نام روشنای زینب (س) در شهرستان سپیدان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین رویداد منطقه‌ای دختران حاج قاسم استان فارس عصر چهارشنبه در مجتمع رفاهی گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سپیدان با حضور اساتیدی از سراسر استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

تربیت کنشگران فعال اجتماعی در حوزه نوجوانی با استفاده از ظرفیت نوجوانان منطقه، توانمندسازی و شبکه‌سازی دختران استان برای حل مشکلات محله و شهر و حمایت از ایده‌های فرهنگی تربیتی دختران دانش‌آموز، بها دادن به نوجوانان و هویت‌بخشی به آنها، ارتقای فعالیت اجتماعی و حس مسؤولیت پذیری در آنها از جمله فواید این رویدادها است که با نام روشنای زینب با حضور دختران دانش‌آموز در حال برگزاری است.

این رویداد به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با همکاری استانداری فارس، امور بانوان و خانواده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان و بنیاد ملی نوجوان استان فارس از امروز تا ۱۷ آذر اجرا می‌شود.

اولین رویداد منطقه‌ای دختران حاج قاسم نیز آبان ماه سال جاری در شمال استان فارس با نام روشنای زینب (س) با حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرم‌بید برگزار شده بود.

کد خبر 5959809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha