۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

معاون رییس جمهور:

رزمندگان بسیجی باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف شوند

رزمندگان بسیجی باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف شوند

مشهد- معاون رییس جمهور گفت: رزمندگان بسیجی امروز باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در آئین رونمایی از کتاب «برای آزادی» در مشهد اظهار کرد: کسانی که امروز در حوزه‌هایی مانند نشر کتاب به جهاد تبیین می‌پردازند نقش و جایگاهی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: رزمندگان بسیجی امروز باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی شوند و قرارگاه‌هایی برای مقابله و مبارزه با هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

وی بیان کرد: دشمنان اکنون مبتنی بر شهوات و غرایض انسانی عمل می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های یاد شده، فتنه‌های اخیر را به راه انداخته‌اند.

قاضی زاده ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی آب، سوخت و دیگر امکانات زندگی خود را از کشورهای اسلامی منطقه تأمین می‌کند که اگرچه از گلدسته‌های مساجد این کشورها اذان نیز پخش می‌شود، اما این رویکردها و وقوع این رویدادها در کشورهای اسلامی به دلیل دوری از تبیین معارف اسلامی برای ملت‌های مسلمان است و فراموش نکنیم دشمنان این سرنوشت را برای ملت ایران نیز طراحی کرده‌اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پس از جنگ غزه و جنایات صهیونیست‌ها، به دلیل رفتار مردم غزه و صبر و شکر آنها در رویدادهای اخیر، سوالی در ذهن مردم جهان ایجاد شده است و همین موضوع توجه آنان را به اسلام جلب کرده و برخی نیز به اسلام گرویده‌اند.

وی اظهار کرد: جوانان آماده شهادت و ناشناخته در جامعه، در فتنه‌های اخیر به مقابله با هجمه دشمنان شتافتند که امروز باید این رشادت‌ها تبیین گردد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به کتاب «برای آزادی» اظهار کرد: بدون شک این اقدامات که به صورت مردمی صورت گرفته، ماندگار است و شاید اگر مجموعه‌های دولتی بخواهند این کارها را در دست بگیرند، نتوانند آن را چندان به نتیجه برسانند.

کد خبر 5960186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمدی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      سلامشما که مارزمندگان کمتر از شش ماه وان هم باسن کمی که آن زمان داشتیم فراموش کرده اید کجاست عدالت درحالی که از هرگونه خدمات محروم کرده اید حتما میبایست تیر می‌خوردیم تاشاید ویا جانباز می‌شدیم تا فرزندانما ازاهمیت کنکور استفاده کنند این کار یعنی بی عدالتی وظلم درحق دیگران