۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲

همزمان با روز جهانی داوطلب؛

کارت عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا شد

کارت عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا شد

یزد- بمناسبت روز جهانی داوطلب، در جلسه شورای مدیریت بحران اردکان کارت عضویت داوطلبی هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا و اعضای جلسه با تکمیل فرم داوطلبی به عضویت داوطلبانه هلال احمر درآمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار اردکان در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اردکان با گرامیداشت روز جهانی داوطلب، داوطلبان را پیشتازان عرصه کار خیر و نوع دوستانه برشمرد و بر فراگیر شدن کار داوطلبی در جامعه تاکید کرد.

حسین سبزواری یادآور شد: نام جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیمی همچون ایثار، از خودگذشتگی، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده که بی‌هیچ گونه منت و چشم‌داشتی، از جان و دل برای کمک به نیازمندان و مردم می‌شتابند.

وی، اعضای داوطلب در هلال احمر را یک پشتوانه عظیم و توانمند در راستای اجرای وظایف و مأموریت های این سازمان خواند و گفت: این افراد بدون هیچ گونه چشمداشتی برای کمک رسانی به دیگر همنوعان خود در شرایط بحرانی و پرمخاطره وارد عمل شده و با به خطر انداختن جان خود، جان افراد سانحه دیده را نجات می دهند.

سبزواری همچنین از حضور پررنگ داوطلبان هلال احمر در امر خدمت و کمک به مردم تقدیر کرد.

در حاشیه این جلسه، کارت عضویت داوطلبی هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا و اعضای شورای مدیریت بحران با تکمیل فرم عضویت، داوطلب جمعیت هلال احمر شدند.

کد خبر 5960495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha