۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

امام جمعه رشت تاکید کرد؛

لزوم نظارت مستمر مسوولان بر بازار گیلان

لزوم نظارت مستمر مسوولان بر بازار گیلان

رشت- امام جمعه رشت بر لزوم نظارت مستمر مسوولان بر بازار گیلان تاکید کرد و گفت: مدیران سازمان های مربوطه در ارتباط با اقلام ضروری و نظارت‌ها گزارش دهند تا خبرهای کذب موجب نگرانی مردم نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۹ آذر ۱۳۶۳ اظهار کرد: این شورا به دستور امام راحل برای حفاظت از فرهنگ اسلام شکل گرفت.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظارت جدی و مستمر در بازار مورد تاکید است، افزود: به سازمان‌هایی چون صمت، جهاد کشاورزی، بازرسی و اصناف بارها تاکید شده که به نیازمندی‌های دائمی مردم توجه داشته و خدمات رسانی به مردم را در اولویت کارها قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه عدم نظارت همواره ملت و دولت را متضرر می‌کند، تصریح کرد: سازمان‌هایی که وظایف تشدید نظارت را برعهده دارند فراوان هستند و انتظار می‌رود در این بخش‌ها به خوبی ورود کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه مسؤولان استان گیلان جهت اطلاع رسانی به موقع عملکردها با رسانه‌ها در ارتباط باشند، تصریح کرد: مدیران مربوطه باید در ارتباط با اقلام ضروری موجود و نظارت‌ها گزارش دهند تا خبرهای کذب مردم را نگران نکند.

امام جمعه رشت با هشدار به طراحان و هدایت کنندگان بی حجابی و کشف حجاب در استان تصریح کرد: این افراد مراقبت کنند، ادامه راه صحنه را برای آنان تنگ و دشوار می‌کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به عصبانیت رژیم اسرائیل از مقاومت مردم فلسطین افزود: مقاومت ۷ دهه‌ای مردم فلسطین به الگوی تمام عیار جهانی تبدیل شده و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل بیان کرد: این رژیم جعلی و آمریکای جنایتکار در سال‌های اخیر روز به روز به ویژه در حوادث جدید و عملیات طوفان الاقصی زمین گیر شده اند.

کد خبر 5960858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha