۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۰

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛

آغاز به کار سامانه جامع نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه به زودی

آغاز به کار سامانه جامع نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه به زودی

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز به کار سامانه جامع یکپارچه نظام مهندسی ساختمان به زودی در استان خبر داد.

رامین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای ایجاد شفافیت در سازمان، سامانه جامعه یکپارچه نظام مهندسی ساختمان کشور ایجاد می‌شود که سال‌ها صحبت از این طرح شده بود و در حال حاضر این پروژه منجر به قرارداد شده و پیشرفت خوبی انجام شده است.

وی افزود: اطلاعات تمامی ۶۰۰ هزار عضو این سازمان در کل کشور در سامانه مزبور قرار می‌گیرد و سامانه آموزشی و دیگر سامانه‌ها نیز در این سامانه تجمیع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مهم است که اعضای سازمان نظام مهندسی مهارت کافی را داشته باشند و برای این کار تلاش‌های خوبی در حال انجام است که در این زمینه دوره‌های مختلفی همچون طراحی بر اساس عملکرد، مقاوم‌سازی، فروریزش ساختمان‌ها و حریق برگزار شده است.

الماسی تقویت دانش علمی اعضای سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک هدف عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم توان علمی اعضای نظام مهندسی را قوی کنیم، می‌توانیم ارزش افزوده‌ای برای مالک فراهم کنیم تا مالک با رغبت ویژه‌ای پرداخت‌ها را داشته باشد.

کد خبر 5961261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha