۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خبر داد؛

کالای قاچاق در توقیف پلیس تاکستان

کالای قاچاق در توقیف پلیس تاکستان

قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وتوقیف ۲ دستگاه خودروی سواری دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و بازرسی از آن توسط مأموران، ۲ هزار و ۶۸۰ ثوب انواع البسه قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در عملیات دیگر مأموران انتظامی پاسگاه ضیا آباد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی به عمل آمده، تعداد ۴۲ دستگاه خردکن و آبمیوه گیری قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5962190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha