۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲

هیات خبرنگار/

نوجوانانی که در عزای مادر چون ابر بهار گریه می‌کردند

نوجوانانی که در عزای مادر چون ابر بهار گریه می‌کردند

خداروشکر بودن دخترانی که مثل ابر بهار در مصیبت خوانی و سینه زنی اشک می‌ریختن و سوگواری و همراهی می‌کردن خصوصاً صلواتای بلندشون خیلی بهم نیرو و انرژی می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهجت غفاریان جواد در ایام فاطمیه برای بخش هیأت خبرنگار خبرگزاری مهر چنین روایت کرده است:

ظهر روز شهادت در مدرسه دخترانه آزاده مراسمی درعزای خانم برگزار شد. اول مجلس مزین شد به فضائل و احادیثی از خانوم در مورد حجاب (ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است) و شعری در پاسداشت خون شهدا و انقلاب با حفظ چادر و حجابمون. بعد هم ذکر مصیبت و سینه‌زنی ان شاءالله که خدا خودش به کرمش از همه ما قبول کند.

خداروشکر بودن دخترانی که مثل ابر بهار در مصیبت خوانی و سینه زنی اشک می‌ریختن و سوگواری و همراهی می‌کردن خصوصاً صلواتای بلندشون خیلی بهم نیرو و انرژی می‌داد. الهی خدا خودش همه جوونامون رو از بلاها و فتنه‌های آخرالزمانی درامان نگهشون دارد. به دختران گلمون حجاب فاطمی و زینبی (س) و به پسرامون غیرت و غیور مردی حیدری (ع) عنایت کنه.

چون مدرسه بودجه مالی واسه پرداخت هدیه به مداح نداشتن وقتی بهم پیشنهاد دادن خدا می‌دونه از دل و جان و با رغبت کامل پذیرفتم. حتی خودم پیشنهاد دادم بهشون واسه ولادت حضرت زهرا س وامام علی ع هم اگه جشن داشتن درخدمتگزاری حاضرم.

کد خبر 5962357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha