۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

معاون استاندار خوزستان:

نظارت بر کالاهای اساسی در خوزستان تشدید شود

نظارت بر کالاهای اساسی در خوزستان تشدید شود

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های نظارتی باید بازرسی از وضعیت قیمت و توزیع کالاهای اساسی به ویژه شکر، مرغ و گوشت را در بازار استان تشدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی صبح امروز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: گران فروشی و اختلال در بازار این استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و برای رفاه حال مردم باید با افراد گرانفروش برخورد قاطع شود.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی باید بازرسی از وضعیت قیمت و توزیع کالاهای اساسی به ویژه شکر، مرغ و گوشت را در بازار استان تشدید کنند.

راضی جلالی ادامه داد: زمان تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال باهم تقارن دارند و زیبنده نیست در قطب تولید شکر مشکل تأمین این کالا در بازار وجود داشته باشد.

وی با اشاره به عرضه کم شکر و افزایش قیمت این کالا در بازار استان خوزستان اظهار کرد: باید از ظرفیت تعاونی‌ها برای عرضه و توزیع حداکثری شکر در بازار استفاده شود تا این کالا راحت‌تر به دست مردم برسد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان اضافه کرد: در این نشست مصوب می‌شود که تحویل شکر به تعاونی‌های مصرف در میزان پایین به منظور پوشش حداکثری توزیع این کالا در بازار انجام شود.

راضی جلالی با ابراز گله‌مندی از افزایش قیمت مرغ در بازار استان خوزستان گفت: علت وجود مرغ در بازار به دلیل قیمت بالای این کالا و کاهش خرید آن است، اگر تولید آن در استان چند برابر شود به کاهش قیمت منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای واردات گوشت قرمز به استان خوزستان تصریح کرد: نیاز است که جلسه‌ای با مدیران این شرکت‌ها برای ورود گوشت قرمز به استان تشکیل شود.

کد خبر 5963192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha