۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد؛ 

آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در منطقه رشتقون

آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در منطقه رشتقون

قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در منطقه رشتقون خبر داد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قانون نهضت ملی مسکن برای صاحبخانه کردن اقشار مختلف جامعه مصوب شده و در استان قزوین نیز بحث تهیه زمین برای مسکن نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و برخی طرح‌های دیگر آغاز شده است.

وی افزود: به واسطه وجود موانعی همچون باغستان و یا اتوبان‌هایی که از شمال شهر رد شده محدودیت‌های فراوانی در محدوده استان قزوین مخصوصاً شهر قزوین برای تهیه زمین وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اراضی که امکان الحاق به مباحث نهضت ملی داشته باشد محدود بود و بر همین اساس اوقاف و امور خیریه در کنار استانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط اقدام بزرگی را انجام داده و اراضی مختلفی در پلاک‌های اطراف شهر قزوین به طرح الحاقی روستاها و شهرها در حال اضافه کرد.

وی ادامه داد: بنا است قطعاتی که به روستا و یا شهر الحاق شده بتواند به حوزه مسکن کمک کرده و به ارزان سازی و مناسب سازی قیمت مسکن در قزوین کمک کند.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه عملیات اجرایی در پلاک رشتقون آغاز شده و امروز فعالیت اجرایی در این منطقه در حال انجام است، بیان کرد: در نجم آباد نیز در مرحله نهایی تفاهم نامه هستیم و به زودی عملیات عمرانی و زیرساخت را آغاز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ۵ پروژه دیگر تغییر کاربری اراضی به کاربری مسکونی نیز در حال انجام است و بلافاصله بعد از ابلاغ اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان یادآور شد: امیدواریم وقف در کنار خدمات ارزنده‌ای که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در استان قزوین دارد در حوزه مسکن نیز کمک حال مردم و دولت باشد

کد خبر 5963344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      9 3
      ای مردم گول نخورید واسه یه واحد ۸۰ متری ۱۲۰۰ از تون پول میگیرن ۵۰۰ تومن هم وام هست گرونتر از بازار آخه یکی نیست بگه کسی که از استعلام مسکن مهر قبول شده یعنی هیچی نداره رو چه حسابی این مبلغ میگیرن
    • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      6 2
      چرا تو روستاهای دور افتاده چرا زمین‌های نزدیک قزوین محمدیه مسکن نمی سازین که مردم از امکانات شهری استفاده کنند دوباره بعد نیم قرن دیگه بخواین امکانات بدین به اون منطقه .روی چه حسابی اون روستاهای دور انتخاب می‌کنید..چرا روستایی مثل کوندج حصار که نزدیک به شهر صنعتی کاسپین هست کلی کارگر مشغول به کارن
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 1
      چرا هر روز یا مبلغ وام رو زیاد میکنند یا آورده نقدی مردم رو زیاد میکنند .قشر ضعیف جامعه یا کارگر هستند یا بیکار چطور باید این مبالغ رو پرداخت کنم.
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      سلام طرح بسیار خوبیه بزارید یسری از افراد که آرزوی خانه دار شدن دارن به ارزوشون برسن فقط این کار مستلزم یه کار جهادی تا انشالله به این عملیات سرعت بدن و مردم هر چه سریعتر به زمین و خونهاشون برسن به امید آن روز