۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

رییس اداره سواد آموزی شهرستان بانه:

آموزشیاران بانه‌ای مددکار اجتماعی سوادآموزان هستند

آموزشیاران بانه‌ای مددکار اجتماعی سوادآموزان هستند

بانه- رییس اداره سوادآموزی شهرستان بانه گفت: آموزشیاران بانه علاوه بر فعالیت سوادآموزی به عنوان مددکار اجتماعی سوادآموزان هم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سنور خدایی صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه اظهار کرد: مردمی‌سازی امر سوادآموزی از مهم‌ترین اهداف امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: آموزش دهندگانی که در حوزه سوادآموزی فعالیت می‌کنند با افرادی سر و کار دارند که دیرآموزترین افراد جامعه هستند و غیر از فعالیت سوادآموزی به عنوان مددکار اجتماعی هم فعالیت می‌کنند.

خدایی به تعداد افرادی که در بانه تحت سوادآموزی قرار گرفته‌اند اشاره کرد و بیان داشت: حجم ابلاغی دوره‌های سوادآموزی سال گذشته در دوره سوادآموزی ۴۵۰ نفر بوده که ۲۷۵ نفر تحت پوشش قرار گرفته و از این تعداد ۱۶۷ نفر موفق به دریافت کارنامه قبولی شدند.

وی تاکید کرد: در دوره انتقال ۲۹۰ نفر حجم ابلاغی بوده که ۲۸۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته و از این تعداد نیز ۲۱۵ نفر موفق به دریافت کارنامه قبولی شدند.

رئیس اداره سواد آموزی شهرستان بانه اعلام کرد: در دوره تحکیم نیز ۱۸۷ نفر حجم ابلاغی بوده که تمام حجم ابلاغی تحت‌پوشش قرار گرفته و ۱۱۰ نفر موفق به دریافت کارنامه قبولی شدند.

خدایی با اشاره به حجم ابلاغی دوره‌های سوادآموزی امسال نیز اشاره و تصریح کرد: در دوره سوادآموزی ۳۷۶ نفر حجم ابلاغی بوده و ۵۰ نفر نیز ویژه زنان روستایی اضافه شده که و در دوره انتقال ۳۳۰ نفر و دوره تحکیم ۱۸۰ نفر ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال با همت آموزش و پرورش مرکز یادگیری محلی گه‌شین راه‌اندازی شده که مهم‌ترین اهداف این مرکز پایدار کردن یادگیری و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و حرفه‌آموزی است.

کد خبر 5963543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha