۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

به همت خیرین؛

مدرسه خیرساز حضرت خدیجه(س) در اردبیل به بهره‌برداری رسید

مدرسه خیرساز حضرت خدیجه(س) در اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل- طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خیرین مدرسه‌ساز پروژه سه کلاسه حضرت خدیجه(س) در محوطه مدرسه حضرت فاطمه(س) گلمغان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح این مدرسه سه کلاسه، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، اظهار کرد: این ساختمان سه کلاسه شامل سه کلاس درس و یک اتاق برای نمازخانه در فضا و زیربنای ۱۷۵ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیر مدرسه‌ساز اصغر رضاخانی‌مقدم و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به پایان رسید و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

جواد قرآن‌نویس با اشاره به اینکه امر خیر مدرسه‌سازی کمک به توسعه علم و آموزش در بستر امن برای دانش‌آموزان است، تصریح کرد: ساخت مدارس خیرساز در استان اردبیل با قوت و قدرت ادامه دارد و ما دست خیرین را در این امر نیک و خداپسندانه به گرمی می‌فشاریم.

فرماندار اردبیل نیز در این مراسم از ساخت مدارس خیرساز در تمام نقاط استان اردبیل خبر داد و گفت: به همت ادامه کل آموزش و پرورش استان اردبیل، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تمام روستاها و بخش‌های اردبیل از مدارس خیرساز بهره‌مند هستند.

سید محمد اعتماد اعجازی اقدام خیرین را در ساخت مدرسه عبادت و بسط و گسترش علم و آگاهی اعلام کرد و افزود: امروز مدرسه‌سازی با مسجدسازی برابری می‌کند چرا که هر دوی این مکان‌ها انسان را به عالی‌ترین مرتبه شعور و عقلانیت سوق می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم نشان خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل «مزین به تمثال مرحوم حسنعلی علیپور خیر و سازنده ۷۲ مدرسه به نام شهدای کربلا» از طرف خیرین مدرسه‌ساز استان توسط فرماندار اردبیل به «اصغر رضاخانی‌مقدم» اهدا شد.

کد خبر 5963761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha