۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

معاون استاندار اردبیل:

واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل تأمین سوخت جایگزین را جدی بگیرند

واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل تأمین سوخت جایگزین را جدی بگیرند

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پیش‌بینی سوخت جایگزین در واحدهای تولیدی و صنعتی مورد تأکید بوده و لازم است دستگاه‌های متولی به اطلاع‌رسانی واحدهای مرتبط اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر دوشنبه در نشست مدیریت بحران استان اردبیل با محوریت کارگروه انرژی، اظهار کرد: پیش‌بینی سوخت جایگزین در واحدهای تولیدی و صنعتی مورد تأکید بوده و لازم است دستگاه‌های متولی به پیگیری و اطلاع‌رسانی واحدهای مرتبط اقدام کنند چرا که نباید بروز مشکل در تأمین سوخت گاز منجر به تعطیلی تولید در واحدها شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در راستای برنامه‌ریزی و موظف کردن واحدهای مرتبط خود برای اجرای جایگزین دوم سوخت اقدام کنند، تصریح کرد: در صورت کوتاهی در این زمینه، دستگاه‌های نظارتی و قضائی ورود می‌کنند و برابر قانون با کوتاهی‌ها برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان و احتمال کم‌فشاری گاز، صرفه‌جویی در مصرف گاز دارای اهمیت بوده و لازم است رسانه‌ها با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان گاز و برق نسبت به آگاه‌سازی افراد برای مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف اقدام کنند.

میرجعفریان با اشاره به اجرای مطلوب پروژه‌های گازرسانی در چند سال اخیر افزود: در حال حاضر اجرای خط دوم انتقال گاز از چلوند به اردبیل آغاز شده و با تکمیل آن، میزان سهمیه گاز استان از ۱۱ میلیون متر مکعب به ۲۵ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5963778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha