۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

بانوان از مسؤولیت‌های خود در جامعه غافل نشوند

بانوان از مسؤولیت‌های خود در جامعه غافل نشوند

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بانوان ما مانند حضرت صدیقه طاهره (س) نقش آفرینی اجتماعی خاص خود را مد نظر قرار دهند و از مسؤولیت‌های یک زن در جامعه غافل نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری صبح سه‌شنبه در آئین اختتامیه طرح ملی «مستورا» در بوشهر اظهار داشت: این جمع نه تنها هویت جمعی گعده مانند است که مباحث ارتقای معرفتی، مهارتی و علمی را همراه دارد بلکه، زمانی که این جمع نقش خود را در دستگاه اجرایی نشان دهد امیدوار به آینده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نقش زن در انقلاب اسلامی و بعد آن پررنگ است افزود: بانوان ما مانند حضرت صدیقه طاهره (س) نقش آفرینی اجتماعی خاص خود را مد نظر قرار دهند و از مسئولیت‌های یک زن در جامعه غافل نشوند.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، ام ابیها (س) را بانویی در کف میدان وصف کرد و افزود: ایشان همیشه در کنار پدر بلکه در مواردی پیشران پدر بودند.

وی تصریح کرد: شما بانوان دستگاه‌های اجرایی نیز جلودار هستید و مانند برگزاری دوره مستورا که با پای کارآمدن هویت جمعی شما با محوریت حفظ موضوعی با محوریت آیات عفاف و حجاب از یک سو و در طرف دیگر قرآن کتاب زندگی که برای زندگی انسان‌ها حرف دارد که برای این مهم با حفظ موضوعی، انس و الفت خود را با قرآن بیشتر کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر جایی بخواهیم از سبک زندگیمان دفاع کنیم می‌بایست به استناد آیات قرآن دستمان پر باشد تا از منابع قابل استناد طرف مقابلمان را قانع نمائیم.

وی خطاب به بانوان شرکت کننده در طرح مستورا گفت: هویت جمعی شما نه تنها باید در اقدامات فرهنگی خود را نشان دهد بلکه جدای از اینکه مهارت‌ها و الفت و بینش خود را ارتقا می‌دهید باید جریان و خروجی این دوره در مجموعه و نهادی که مشمول خدمت هستید مثمر ثمر باشد.

کد خبر 5964592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha