۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

سرهنگ افشاری خبر داد؛

کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار تهران

کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی پوشاک کالای قاچاق در محدوده بازار بزرگ تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد محل مذکور یک مجتمع تجاری است که مالک کالا مقادیری پوشاک قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به محدوده بازار تهران منتقل کرده است و سپس با استفاده از کارگرهای چرخی کالای‌های تخلیه شده رو به مجتمع تجاری برای عرضه انتقال می‌دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی از محل مذکور بازدید و تعداد ۷ هزار و ۱۶۵ عدد پوشاک خارجی زنانه کشف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد، از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5964626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha